sâmbătă, 21 februarie 2015

Am revenit cu forte noi!

Salutare dragi prieteni si urmaritori ai paginii de Facebook "Floraria de pe net". Redeschid astazi blog-ul cu forte noi si speram fara probleme. Dupa cum am postat si pe pagina de pe Facebook, am avut cateva probleme cu blogul vechi. Cineva m-a reportat administratorilor platformei si am fost penalizat cu inchiderea blogului, fara sa primesc explicatii. Singura explicatie a fost un singur mesaj in locul paginii principale care zicea ca am violat termenii si conditiile de utilizare a platformei. Am studiat atent postarile dupa ce am reusit sa le recuperez si le-am confruntat cu termenii si conditiile impuse de vechea platforma. Nu am gasit nici o ilegalitate. Tot ce am preluat de pe alte pagini a fost doar cu acordul titularului si intotdeauna a fost specificata sursa preluarii articolului si sursa fotografiilor. 

Din pacate, sunt sigur ca cineva m-a reclamat si cei de pe acea platforma m-au penalizat fara sa verifice blog-ul in detaliu. Inainte sa-mi fie inchis blog-ul am avut o discutie destul de aprinsa cu un blog-er destul de influent in mediul on-line. Dupa cateva ore, accesul mi-a fost restrictionat pe platforma.

Dar, trecand peste toate, eu voi avea mare grija la ce postez, voi incerca sa aduc cat mai des continut de calitate, sa scriu cele mai bune sfaturi din domeniu, sa va incant cu imagini si cat de curand fotografii proprii si sa va aduc mereu noutati. Sper ca cei de la Blogger sa fie mult mai vigilenti ca ceilalti si sa ia in considerare si opiniile celor mai noi pe platforma.

Avand in vedere ca sunt student la Universitatea Agronomica - Facultatea de Horticultura, voi incerca sa folosesc un limbaj cat mai corect si sa ofer articole 100% corecte. Fiecare planta va avea scris in paranteza numele latin. Voi incerca sa fac o scurta descriere a fiecarei plante vizate, initial identificand clasa, grupa, familia din care face parte, utilizarile si multe alte detalii. 

Vor fi multe imagini si promit sa fiu explicit pentru ca toti cei care vizualizeaza blog-ul sa inteleaga, sa retina si sa fie multumiti de informatii. Blog-ul acesta va fi de ajutor multor studenti sau pasionati de acest domeniu, de asta am ales sa scriu in acest format.

Va doresc vizionare placuta, daca pot sa ma exprim asa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu